OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sveikos, savaitgalio patiekalus jau planuojančios mūsų skaitytojos,

nors visą savaitę skaičiuojam kalorijas ir stengiamės valgyti kuo sveikesnį maistą, savaitgaliais labai norisi kažko iš „nuodėmingojo sąrašo“. Mano šeima mėgsta pasilepinti mėsainiais, picomis, ant griliaus kepta mėsyte ir pan. Esam taip sutarę: šeštadienis ir sekmadienis skirti poilsiui bei atsipalaidavimui, o gardus maistas – mums tarsi nedidelė šventė, tad kaip be jo? Jei pietaujame mieste, sunkiau suderinti „sveika + skanu + nekaloringa“, tačiau namuose jau atradome keletą gudrybių.

Šį kartą ir jus išmokysime, kaip pačioms išsikepti nuostabaus skonio picą. Ir ją sau galėsite leisti net jei norite dailios figūros, tik pagrindui gaminti pasirinkite varškę, pilnagrūdžius miltus ar net daržoves, o viršuje – kuo daugiau daržovių ir žalėsių.

Dar viena gudrybė, kuria negaliu su jumis nepasidalinti, – pomidorų tyrės naudojimas vietoj taip lietuvių pamėgto pirktinio pomidorų padažo (kečupo). Na, brangiosios, nei viename normaliame restorane ar geroje picerijoje neišvysite, kad būtų naudojamas šis produktas. Picos visur gardinamos natūralia pomidorų tyre. Ir ne tik dėl to, kad patiekalas būtų sveikesnis. Juk ir skonis su tyre daug švelnesnis, gaivesnis bei neužgožiantis kitų ingredientų. Žodžiu, jei vis dar mėgstate savo picą paskandinti kečupo ar majonezo jūroje, tučtuojau atsikratykite šio labai blogo įpročio.

REIKĖS (Padui):

1 kiaušinio;

350 g varškės;

druskos;

6 v. š. kukurūzų krakmolo;

4 v. š. sėlenų.

Įdarui:

kiaušinio (virto);

50 g rūkyto sūrio;

pomidoro;

svogūno;

pomidorų tyrės;

 kelių pievagrybių.

GAMINIMAS:

Visus padui skirtus ingredientus sumaišyk tarpusavyje ir tešlą paskirstyk ant kepimo popieriaus plonu sluoksniu. Kepk iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 20 minučių. Ant papločio paskleisk pomidorų tyrę ir sudėliok pasmulkintus picos viršaus ingredientus. Kepk dar apie 15 minučių, kol padas šiek tiek paruduos.

Savaitgaliais mėgstančios puotauti,

Lieknos Bitės