SushiSu jumis ir vėl sveikinasi Lieknos Bitės!

Šiandien mūsų namuose ir vėl karaliauja Rytų virtuvės favoritai. Šį kartą – mūsų tautiečių jau labai pamėgti sušiai.

Nežinau, kaip jūsų šeimos, bet maniškė jaučia, kad pavakarojus su draugais prie gausaus užkandžių stalo, kitą rytą visi būna apsunkę, išsipūtę, silpnesno skrandžio savininkams net prireikia vaistų. Todėl noriu pasiūlyti sveiką ir madingą alternatyvą, kuria galite pavaišinti visą būrį draugų. Šie sušiai vegetariški, bet net jei darysite juos su lašiša ar kitais mėgstamais produktais, jie vis tiek bus sveikuoliški.

REIKĖS:

sušių gaminimui skirtų ryžių;

ryžių acto;

jūros dumblių lakštų;

agurko;

sojos padažo;

baklažano;

salotų.

GAMINIMAS:

Ryžius išvirk, sumaišyk su šlakeliu ryžiu acto ir palik atvėsti. Baklažanus supjaustyk juostelėmis ir pamerk į sūdytą vandenį 30 minučių. Ištraukusi juos nusausink ir apkepk 1 šaukšte aliejaus, pašlakstant sojų padažu. Ant dumblių lakšto dėliok ryžius, ant jų baklažanus, juostelėmis pjaustytus agurkus, salotų lapą ir susukusi supjaustyk griežinėliais. Patiek su sojų padažu, kuris yra labai nekaloringas.

Na, o jei sukate galvą, ar šie mažuliai tinka lieknėjantiems, galite būti visiškai ramios. Tai puiki alternatyva toms, kurios nespėja gaminti namuose. Jei pietaujate kavinėse ar restoranuose, mėgstate išsineštinį maistą, sušiai jums idealiai tinka. Ir jie nepabos! Mat galite rinktis su daržovėmis, jūros gėrybėmis, kiaušiniu ar net vištiena.

Be naujų receptų negalinčios gyventi,

Lieknos Bitės