Ar jūs planuojate savo savaitės valgiaraštį? Mitybos planavimas – puikus taupymo būdas! Sutaupysite ir pinigų, nes mažiau maisto bereikalingai išmesite, ir kalorijų, nes neprisikimšite netikėtų užkandžių. Šis patiekalas puikiai tiks savaitės pradžiai, kai norisi pailsėti nuo mėsos patiekalų ir ilgo stovėjimo prie puodų, bet vistiek reikia kažko sveiko ir sotaus, tinkančio visai šeimai.

REIKĖS:

2 skiltelių česnako

50 g karijų riešutų (naudojome Arimex)

500 g šaldytų daržovių (kukurūzų, paprikų, morkų, cukinijų)

Stiklinės avinžirnių

3 š. pomidorų tyrės

1 š. saldžiarūgščio padažo

GAMINIMAS:

  1. Avinžirnius išmirkykite per naktį, o po to išvirkite.
  2. Šaukšte ghi sviesto pakepinkite smulkintą česnaką, o kai jis suminkštės, daržoves.
  3. Daržovėms sušilus, į keptuvę sudėkite avinžirnius, riešutus, pomidorų tyrę bei saldžiarūgštį padažą, viską išmaišykite.

Pietums laiko negaištančios,

Lieknos Bitės