OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sveikos, darbštuolės bitužėlės,

tikriausiai jūs, visai kaip ir mes, kiekvieną rytą pradedate dilema: o ką įdomaus ir gardaus pagaminti pusryčiams? Vos Indrė man metė iššūkį (pasiūlė savo patiekalų meniu, kuris turėtų padėti greitai sulieknėti), nusprendžiau pakeisti pusryčius.

Juokingiausia tai, kad buvau visiškai pasimetusi ir save apgaudinėjau, nes rytais mėgdavau kimšti įvairias greitai paruošiamas dribsnių košes. Maniau, kad ohoho kaip čia sveikai maitinuosi, juk grūdinius produktus vartoju! Indrė, sužinojusi šią mano teoriją, tik palinkčiojo galvą, maždaug „vaikeli, vaikeli, ir kur tavo protas?“. Ji liepė man (manau, kad pravers ir daugeliui jūsų) įsidėmėti: tokios grūdų košės labai greitai pasisavinamos, kalorijas akimirksniu išnaudojame ir vėl sukame ratus aplink šaldytuvą. Žodžiu, jokios naudos iš jų nėra. O jei dar verdame piene, paskaniname milžinišku šaukštu močiutės uogienės, tai jausimės ir atrodysim panašiai, kaip pusryčiams šlamštume tortus. Kadangi moteris moterį supranta, tai prisipažinsiu, kokią didžiausią nesąmonę darydavau… Tokias košes skanindavau ne kokia tai kuklia uogiene, o kalorijų karaliumi – kondensuotu pienu! Ir įsivaizdavau, kad lieknėju. 🙂

Pusryčių meniu pradėjau keisti kartu su savo grikiais. Pirmiausia – juos valgo mano vyras, kuris visiškai ignoruoja visas saldžias košes (sakė, geriau nevalgęs kokią savaitę būtų, bet jų į burną nedėtų). Antra – grikius visi giria, nes jie neturi glitimo, juose gausu baltymų. Grikius galite rinktis kepintus (jų nebūtina virti, užtenka per naktį palaikyti užmerktus vandenyje) ir nekepintus. Taigi, siūlome ir jums išbandyti šiltų grikių salotas su brokoliais ir sūriu.

REIKĖS:

200 g grikių;

pusės brokolio;

žiupsnis tarkuoto sūrio.

GAMINIMAS:

Grikius mirkyk sūdytame vandenyje tiek, kiek turi laiko (jei jie dar neišbrinkę, trumpai apvirk). Brokolį suskaidyk žiedynais ir apvirk sūdytame vandenyje 8 minutes, pasmulkink ir suberk į grikius. Idealiai tinka su smulkiai tarkuotu sūriu. Patiekalas tinka ir pusryčiams, ir į pietų dėžutę.

Jei ir tu nusprendei, kad vasarą nori pasitikti pasikeitusi, pradėk nuo pusryčių. Susiplanuok, ką valgysi kiekvieną rytą, ir laikykis savo plano. Pradėk nuo nedidelių pažadų sau: savaitę pakeisiu įprastus pusryčius. Esame tikros, kad po savaitės motyvacijos ir ryžto bus daugiau, tad būsi pasiruošusi sau iškelti didesnį pažadą. O mes kartu su tavimi mažais, bet tvirtais žingsniais keliausime į sveikesnį ir laimingesnį gyvenimą. 🙂

Mirkt mirkt,

Lieknos Bitės