Mano manymu, daugumos siekiančių sulieknėti klaida kraštutinumai. Kai jau nusprendžia moteriškės sublogti, tai ir imasi nuobodaus ir lengvai įgrystančio valgiaraščio: virtos vištos, virtų grikių, kelių garintų brokolių ir taip 7 dienas iš eilės. Šiandien ir mano virtuvėje karaliavo panašus patiekalas: grilinta be riebalų kalakutiena, tačiau mano šeima toli gražu nesiskundė, nes jų lėkštės buvo ne prėskos, bet spalvingos ir žadinančios apetitą. Keli patariamai visiems, tik bandantiems sveiką mitybą:

  1. Įvairovė. Net negalvokite kasdien valgyti to paties, turite maitintis įvairiai, kad gautumėte visų reikalingų medžiagų (ir nepabostų sveikesni pasirinkimai).
  2. Maistas neturi būti prėskas, jei gaminate mėsą, rinkitės liesesnę (mums patinka gaminti kalakutieną, kuri ir liesa, ir gardi), bet prieš gaminant ją būtinai pamarinuokite prieskoniuose. Kepdami neperkepkite, kad išlaikytumėte sultingumą.
  3. Daržoves rinkitės kuo spalvingesnes, taip gausite ir įvairovę vitaminų , ir netapsite per prievartą juos valgančiu žmogumi.
  4. Paverskite savo lėkštę apetitą, o ne siaubą, keliančiu dalyku. Kelios papildomos minutės ir tokį patiekalą valgysite ne tik jūs, bet ir išrankus vyras ar vaikai.
  5. Daugiau pozityvo! Šį patiekalą paruošiau tik per 30 minučių, o tai mane tikrai motyvuoja gaminti lengvai ir sveikai!
  6. Skanūs akcentai. Jie būtini kiekvienam patiekalui ir gali būti net šiek tiek kaloringesni, juk jų vartosime itin saikingai. Mano atveju tai puikus sūrio padažas, kurį paruošiau labai greit, o jis patiekalui suteikė prabangos.

Mažiau kalbų, daugiau darbų!

Kalakutienos grill kepsneliams su mėlynojo pelėsinio sūrio padažu

REIKĖS:

400 g kalakutienos file (mes rinkomės Arvi kalakutai“ mėsą, nes ji patogiai iš karto paruošta, belieka prieskoniuoti),

įvairių daržovių asorti,

pievagrybių,

kelių šaukštų mėlynojo pelėsinio sūrio,

mėlynojo svogūno,

3 v.š. graikiško jogurto,

2/3 a.š. grūdėtųjų garstyčių.

new-folder11GAMINIMAS:

  1. Mėsos kepsnelius apibarstykite prieskoniais ir pamarinuokite.
  2. Pievagrybius ir paprikas lengvai pagrilinkite.
  3. Likusias daržoves išvirkite garuose.
  4. Smulkintuve sutrinkite graikišką jogurtą, garstyčias ir pelėsinį sūrį, į gautą padažą įmaišykite smulkiai pjaustytą svogūną.
  5. Pamarinuotą mėsą iškepkite grilinėje keptuvėje ir patiekite su padažu ir daržovėmis.

Skaniai ir sveikai,

Lieknos Bitės