OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Labas, ar turim labai išalkusių?

Ne paslaptis, kad visiems būna dienų, kai beprotiškai norisi pasilepinti nesveiku maistu. Mano Achilo kulnas – įvairiausi mėsainiai. Mėgstu ir tuos visai paprastus iš užkandinių, ir restoranų gražuolius su sultinga mėsyte. Kaip ir su kitomis pagundomis, su šia taip pat susitvarkau – ieškau sveikesnių, bet ne mažiau skanių alternatyvų.

Mėsainiai paprastai yra itin kaloringas patiekalas dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia – tai miltinis patiekalas, tad geriausia, jog bandeles rinktumėtės pilnagrūdes, kad gautumėte ne vien tuščias kalorijas, bet ir naudos. Antra – kaloringas padažas, tad šį kartą gaminsime labai skanų, bet liekną „majonezą“.

REIKĖS (mėsainiams):

4 vnt. naminių mėsainių bandelių, geriausia pilno grūdo – kaip jas išsikepti rasite ČIA;

2 vnt. šaldytos sausai brandintos smulkintos jautienos (mes naudojome „Kitchen Me“);

pomidorų;

salotų

Padažui:

4 v. š. graikiško jogurto;

1 a. š citrinų sulčių;

3 v. š. naminio pomidorų padažo;

2/3 a. š. dižono garstyčių;

1 skiltelės tarkuoto česnako;

druskos

GAMINIMAS:

  1. Iš jautienos formuojame paplotėlius ir kepame grilinėje keptuvėje vos pateptoje ghee sviestu iš abiejų pusių (iš viso apie 15 min).
  2. Padažui paruošti, visus ingredientus sumaišome tarpusavyje.
  3. Belieka sluoksniuoti mėsainio ingredientus ir pertepti padažu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nesveiką maistą pavertusios sveiku,

Lieknos Bitės