OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sveikos, sveikuolės,

sveikai sugalvojusios sumažinti savo svorį. 🙂 Ar jums nebūna tokių dienų, kai žūtbūt norisi prisivalgyti nesveiko maisto? Mums tai tikrai būna. Štai Indrė su Dariumi turi nesveiko maisto ketvirtadienius, tada jie mėgaujasi tuo maistu, kurio šiaip vengia. Aišku, Indrė vis bando vyrą apgauti ir ieško būdų, kaip kuo mažiau nusidėti. Net susėmusi už pilvo juokiausi, kai ji čipsų pakį bandė iškeisti į keptų daržovių traškučius. Ši gudrybė liko LABAI pastebėta jos vyrukų.

Mes moterys visada vienu metu norime ir skaniai valgyti, ir mesti svorį, tad ji kaip visada nenuleido rankų. Šįkart nusprendė reabilituoti visų lieknėjančių moterų siaubą: lyg „Macdonald‘e“ pagruzdintą vištieną. Net seilė varva pasižiūrėjus į traškias vištos blauzdeles, kurias ji „atvertė“ į sveikuoles. O aš šiam patiekalui dedu didžiausią pliusą už tai, kad prireiks vos kelių produktų. Žodžiu, trys viename: sveika, skanu ir greita. Pabandom?

REIKĖS:

vištienos;

kukurūzų dribsnių;

natūralus jogurto.

GAMINIMAS:

Vištieną iš vakaro pamarinuok natūralaus jogurto, druskos, pipirų, mėgstamų žolelių marinate. Kukurūzų dribsnius sutraiškyk iki smulkių gabalėlių, juose voliok vištieną ir dėk kepti į orkaitę apie 40 minučių. Patiek su orkaitėje keptomis bulvytėmis.

Jei jau šiandien apsisprendėte iš esmės keisti savo mitybą, nebūtina visiškai atsisakyti to, ką labai labai mėgstate. Tiesiog teks pakeisti to maisto kiekius ir valgymo dažnumą. Arba surasti sveikų alternatyvų. Pavyzdžiui, jei patiekalų negruzdiname aliejuje, galime leisti sau juos paskaninti nedideliu kiekiu džiūvėsių, kukurūzų dribsnių. Vištiena atrodo taip pat, skonis dar geresnis, tai ko, po velnių, mes lekiam į tą „Macdonald‘ą“?!

Sveikai ir kovingai nusiteikusios,

Lieknos Bitės