„Mama, pagamink man mėsainių“ – prašo mano penkiametis, o aš praktiškai šokinėju iš laimės, kad šiandien nereikės gaminti įmantrių ir ilgai užtrunkančių pietų. O ir dėl jų sveikumo nesijaudinu, nes gaminami mūsų namuose mėsainiai yra gerokai sveikesni už įprastinius. Tuo ką atrado mūsų šeima, dalijamės ir su jumis.

  1. Bandelės – tai viena didžiausių galimų blogybių šiame patiekale, jei rinksitės įprastas, pagamintas iš perdirbtų miltų (o dar jei tokias, kurių sudėtyje begalė kitų ilgaamžiškumą garantuojančių priedų, jų kokybė dar smarkiai kris). Mes rekomenduojame rinktis pilnagrūdes duoneles, kurios dar gali būti papildytos daržovėmis, sėklomis, sėlenomis ir prideda dar daugiau maistinės vertės. Šias duoneles lengvai pašildome grilinėje prieš patiekiant.
  2. Daržovės. Vienintelis patiekalas, kuriame mano vaikai sutinka ragauti salotas yra mėsainiai, tad naudojuosi proga ir šalia kalno kitų daržovių (agurkų, pomidorų), šį patiekalą drąsiai pagardinu ir nemaža sauja salotų. Žalėsiai ne tik suteiks skonio ir sveikumo, bet ir gerokai pagražins ruošiamą valgį.
  3. Mėsa. Paįvairinkite savo ruošiamus mėsainius įvairia sveikesne mėsa ir, aišku, pamirškite parduotuvėje perkamus neaišku iš ko pagamintus mėsos paplotėlių pusfabrikačius. Kepant šiuos mėsainius ruošiau jautienos paplotėlius su paslėptomis daržovėmis viduje. Tiesiog į paruoštą „Kitchen me“ brandintos jautienos maltinį mėsainiams įdėjau tarkuotos cukinijos ir iškepiau grilinėje keptuvėje su trupučiu riebalų.

4. Padažas – tai ta dalis, kai nejučia gali prisivalgyti visokiausių blogybių: nuo paslėpto nemažo kalnelio cukraus iki įvairiausių skonį stiprinančių priedų. Ruošdama savo sveikuosius mėsainius dažniausiai sumalu pomidorą smulkintuvu, pagardinu natūraliais prieskoniais ir vos pakaitinu, kad išgaruotų vanduo. Net vaikai dar nė kart nesiskundė tokiu sveikesniu pakaitalu.

5. Paruošimo būdas. Jis taip pat svarbus, kad patiekalas būtų sveikesnis ir tinkamas vaikams. Bandeles vos pagrilinkite, bet venkite, kad smarkiai paruduotų, mėsą kepkite grilinėje keptuvėje, kad sunaudotumėte mažiau riebalų, o daržoves patiekite kuo mažiau apdorotas – taip išlaikysite sveikatai palankų balansą.

Linkime vasarą leisti nerūpestingai ir smagiai, bet drauge su ja pasisemti visa, ką ji siūlo geriausio,

Lieknos Bitės