OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Labutis darbingai ar poilsingai nusiteikusios mūsų skaitytojos! 🙂

Šiandien Lieknos Bitės nori jums įrodyti, kad skanūs patiekalai gali būti dar ir labai greitai pagaminami. Tikrai, tikrai, joks čia stebuklas. Vienas, du, trys… ir jau galite vaišinti savo svečius arba šeimyną nustebinti lengva vakariene.

Štai jums patiekalas, kuris primena Prancūziją, jos provanso žolelėmis ir parmezanu gardintus patiekalus bei pražydusius rožynus. Šiandien ant mūsų stalo puikuojasi daržovė, kurioje gausu magnio, geležies, B grupės vitaminų ir skaidulų, o jų odelėse slypi antivėžinės savybės. Tai – baklažanas! Skanaukit, ragaukit ir nesukit galvos dėl kalorijų. 🙂

REIKĖS (4 asmenims):

1 pailgo baklažano

100 g tarkuoto parmezano sūrio

1 v. š. alyvuogių aliejaus

ryšulėlio šviežių žolelių (naudojau bazilikus, petražoles, krapus ir gražgarstes)

GAMINIMAS:

  1. Baklažanų galus nupjaukite, o likusį baklažaną supjaustykite kuo plonesniais griežinėliais.
  2. Paruoškite įdarą: žoleles pasmulkinkite, sudėkite aliejų, tarkuotą sūrį, viską sumaišykite.
  3. Išdėliokite 4 griežinėlius baklažano, kad jie šiek tiek persidengtų į ilgą juostą, ją pabarstykite paruoštu įdaru (kuo jo daugiau, tuo skaniau, tačiau, jei saugai figūrą, užteks poros šaukštelių) ir suvyniokite į ritinėlį. Paruoštus ritinėlius pjaukite per pusę ir dėliokite į keksiukų formą.
  4. Kepkite iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 30 min., kol baklažanas suminkštės, bet jo odelės nesuskrus.

VISUS INGREDIENTUS ŠIAM RECEPTUI GALITE ĮSIGYTI ČIA.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Greitai gaminančios, bet lėtai valgančios,

Lieknos Bitės