andien išbandėme neįtikėtinai paprastą ir greitą sriubos receptą. Nors sriubas daugelis valgo pietums (kad skalsiau nuslystų antrasis patiekalas su desertuku), mes sriubas renkamės ir vakarienėms. Tai alternatyva nesveikiems ir kaloringiems patiekalams, kurie mūsų pilvukuose gali surengti tikrą linksmybių fiestą.

Šiandien pradėjau Indrei dejuoti, kad diena jau į pabaigą, o aš nepaklausiau jos patarimo vartoti kuo daugiau daržovių. Ji pasiūlė griebti smulkintuvą, keletą daržovių ir sukurti tikrą meno šedevrą lėkštėje. Cukinijų ir pomidorų sriubytė lengva, gaivi ir labai draugiška mūsų figūroms. Na, o jei dar ir rūpiniesi savo artimųjų sveikata, tai puikus būdas suvalgyti savo daržovių normą (kasdien turime suvartoti apie 400 g daržovių). Ji taip gudrauja, kai nori savo sūnui įsiūlyti sriubos. 🙂

REIKĖS:

1 jaunos cukinijos;

1 bulvės;

1 morkos;

1 svogūno;

300 ml pomidorų pastos.

GAMINIMAS:

Bulvę, morką ir svogūną nulupk, susmulkink ir dėk virti į puodą. Cukiniją supjaustyk griežinėliais ir taip pat mesk į puodą. Sriubą pasūdyk, dėk mėgstamų prieskonių (petražolių, salierų, maltų pipirų). Virk, kol bulvės visai suminkštės, supilk pomidorų tyrę ir dar kelias minutes patroškink. Išvirusią sriubą sutrink, pagardink natūraliu jogurtu ir mėgstamomis sėklomis.

Žinot, kuo ši sriuba skiriasi nuo seniau mūsų gamintų? Atrodo, kad beveik niekuo, bet tuo pačiu ir labai daug kuo. Pirma klaida – visas daržoves apkepdavome svieste arba aliejuje. Trintas sriubytes gardindavome grietinėle arba grietine. Skonis, regis, lyg ir panašus būdavo, bet kalorijų nepalyginamai daugiau. O kam mums jos?!

P.S. pirma pamoka link sveikesnio gyvenimo – sugriauti mitus ir įsitikinimus. Jei manai, kad negali gyventi be kažkokių produktų arba esi įsitikinusi, kad sveika mityba – baisiau už Advento meniu, pirmiausia keisk požiūri ir leiskis į laibai smagius eksperimentus virtuvėje.

Karšti kaip ir cukinijos bei pomidoro meilė linkėjimai,

Lieknos Bitėsreceived_1017639854942183