andien sukančios galvą, o ką čia pagaminus.

Daugelis moterų puikiai žino atsakymą, kodėl joms nepavyksta sulieknėti – tai netinkama mityba vakarais. Ir mes, Lieknos Bitės, dažnai kovojame su kirminu, kuris, lyg švediškas laikrodis, vos išmušus 18 val. vakaro, veja link šaldytuvo. O tada atrodo, kad truputį paragausi to, keli kąsneliai ano, ir jau būsi soti. Deja, dažniausiai galvoje įsijungia žalias šviesoforo signalas ir į skrandį pradeda keliauti visoks šlamštas. Arba maistas, kuris tiesiog netinka antros dienos pusės užkandžiams.

Pirmiausia – nereikėtų labai nusivėlinti arba labai išalkti, laukiant vakarienės. Nes jei alkis nebeleidžia adekvačiai galvoti, tai ir maistą tiesiog rysite, smulkiai jo nesukramtydamos ir neįvertindamos porcijų dydžio. Kita daugelio daroma klaida – itin vėlyva vakarienė. Čia galioja auksinė taisyklė – ji vėliausiai turėtų prasidėti likus trims valandoms iki miego. Kitu atveju, naktį aplankys ne saldūs sapnai, o burzgiantis pilvas, neramumas, ryte jausite sotumą, tad praleisite pusryčius. Na, o trečioji klaida – netinkamai parinkti produktai. Iš vakarinio meniu reikėtų išbraukti vaisius, grūdinius bei miltinius patiekalus, lietuvių taip mėgstamas bulves.

Sakysite, tai ką valgyti, jei beveik nieko negalima? Indrė puikiai pamena, kai ir aš ją pradėjau kamuoti su tokiais klausimais. Kai ji išvardijo viską, kuo galima mėgautis ir išsaugoti liekną figūrą, man net akys išsipūtė iš nuostabos. Pasirodo, jūsų lėkštėje gali būti įvairiausios daržovių salotos, ankštinių daržovių patiekalai, liesa mėsa ar žuvis. Jei labai mėgstate pieno produktus, tiks grūdėta varškė su žalumynais. Žodžiu, pasirinkimas labai platus, tereikia noro sveikiau gyventi.

Šiandien siūlome išbandyti brokolių ir fetos salotos. Sakysit: aha, ir vėl jos čia su savo brokoliu. Bet juk tai superdaržovė! Brokolius rekomenduojama valgyti ir norint sumažinti cholesterolio kiekį, ir apsisaugoti nuo vėžio, o ir vitamino C jame yra tiek, kad suvartojusios tik 100 g gausime visos dienos normą. Todėl šią daržovę būtina įtraukti į savo racioną. Tik svarbu jo nepervirti (virti ne daugiau 5-8 minučių), kad nauda būtų kuo didesnė, o ir pati daržovė atrodys daug išvaizdesnė ir tiesiog gundys ją greičiau suvalgyti.

REIKĖS:

1 brokolio;

pusės pakelio fetos;

saujelės migdolų plokštelių;

1 skiltelės česnako;

natūralaus jogurto;

1 kiaušinio.

GAMINIMAS:

Brokolį apvirk pasūdytame vandenyje 5 min. Ir išskirstyk į smulkesnius žiedynus. Fetą pasmulkink kubeliais ir atsargiai sumaišyk su keliais šaukštais natūralaus jogurto bei smulkintu česnaku. Išvirk kaušinį, jį pasmulkink ir jį bei brokolį sumaišyk su paruoštu padažu. Gardiname su šiek tiek pakepintomis migdolų plokštelėmis.

Žinot, kuo man šios salotos taip patinka? Jas valgau vakarais ir nesuku galvos, kad kas nors sudrums mano miegą.

Lengvais lyg saldus sapnas pilvukais,

Lieknos Bitės