dsc09247Su vyru metėme sau iššūkį – maisto prekių parduotuvėse apsipirkinėsime labai minimaliai, kol neištuštinsime savo šaldiklių (vieną turime išties didelį – su 6 lentynomis, tad tikrai bus, ką veikti). Daugiausiai liko įvairiausių uogų. O tokio gėrio mesti lauk man tiesiog nekyla ranka, tad sėkmingai jas panaudoju kepiniams.

Šiandien dalinuosi būtent tokio pyrago receptu. Tiesa, jis nėra labai labai sveikuoliškas, tačiau dalis produktų tikrai geresni nei tradiciniuose trupininiuose pyraguose. Vaikams, aišku, toks variantas irgi labai patiko.

REIKĖS:

2 bananų;

2 stiklinių šaldytų uogų (aš naudojau juoduosius serbentus ir šilauoges);

2 v. š.  klevų sirupo;

1 a. š. vanilinio cukraus;

1 a. š. kepimo miltelių;

300 g migdolų miltų (galima keisti ir kitais miltais, pavyzdžiui, ryžių, kokosų, speltos ir t.t.);

100 g avižinių dribsnių (mes naudojome viso grūdo „Dobele“ dribsnius“);

100 g minkšto sviesto

GAMINIMAS:

  1. Bananus dėkite į maistinį smulkintuvą, įpilkite kelis lašelius vandens ir sutrinkite iki tyrelės masės.
  2. Bananų tyrę sumaišykite su atšildytomis uogomis ir vaniliniu cukrumi;
  3. Avižinius dribsnius berkite į maistinį smulkintuvą ir sumalkite iki miltų masės. Į juos įmaišykite kepimo miltelius;
  4. Sviestą supjaustykite gabaliukais, pilkite klevų sirupą ir pirštais jį maišykite su migdolų, avižinių dribsnių miltais, kol gausis vientisa masė. Ją dėkite bent valandai į šaldytuvą.
  5. Kepimo formą išklokite popieriumi, į ją su tarką sutarkuokite 2/3 tešlos, tuomet pilkite uogų-bananų masę, ant viršaus vėl tarkuokite (ar smulkinkite rankomis) tešlą.
  6. Pyragą kepkite iki 180 laipsnių įkaitintoje keptuvėje maždaug 25-30 minučių.

Skanių atradimų linkinčios,

Lieknos Bitės