andyti transformuotis keksiukus. Jokių stebuklų jums neparodysiu, tiesiog turiu dvi taisykles, kurių laikausi juos kepdama. Ir tu nori mėgautis sveikesniais keksiukais?

Norėdama keisti savo mitybą į sveikesnę, daryk tai pamažu, tiesiog kiekvieną patiekalą truputį modifikuok padidinant sveikų ingredientų kiekį ir sumažink beverčių. Šie keksiukai yra sveikesni net dviem žingsniais: 1) didelę dalį masės sudaro varškė, todėl sutaupai nemažai kalorijų; 2) dalis miltų pakeista pilnagrūdžiais, todėl keksiukai bus gan sotūs, o angliavandeniai – lėčiau įsisavinami.

Juos leidžiu valgyti ir savo sūnui. Manau, kad tai kur kas naudingesnis skanėstas nei kokie dažiklių pripumpuoti iš parduotuvės (kad ir kaip simpatiškai jie atrodytų). Kai neseniai feisbuke pamačiau migdolinių sausainių aprašymo nuotrauką, tiesiog nustėrau. Ant vienos garsios šokoladinės produkto parašyta, kad jis „gali neigiamai paveikti vaikų aktyvumą ir dėmesį“. Kąąąą? Aš tokių „gardėsių“ nei pati noriu valgyti, nei savo mažylius jais vaišinti. Geriau ne tokios rėkiančios spalvos, be mažiau pribumbasų, bet sveikas ir tinkamas tiek sulieknėti trokštančiai mamytei, tiek saldumynų ištroškusioms jos atžaloms. Čia kaip su tuo auksiniu obuoliu, kuris atrodo beprotiškai gundančiai, bet kas iš jo, jei vidus supuvęs?

REIKIA:

180 g varškės;

keli šaukštai rudojo cukraus; 2 kiaušiniai;

100 ml aliejaus;

 50 g pilno grūdo miltų;

100 g baltų kvietinių miltų;

1 a. š. kepimo miltelių;

keli šaukštai šaldytų uogų (tinka tiek trintos, tiek ne).

GAMINIMAS:

Kiaušinius išplak su cukrumi, supilk aliejų, įmaišyk varškę (jei nori, kad nesijaustų grūdelių prieš tai ją sutrink smulkintuvu). Įmaišyk mitus, kepimo miltelius, uogas ir masę dėliok į keksiukų formą, kepk 15-20 minučių iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje.

Sveikus skanėstus mėgstančios,

Lieknos Bitės